Ínyenc karaj házi steakburgonyával

2014. december 19. 20:37 - gasztropocak

03_2.jpg

02_3.jpg

 

Most egy igazi különlegességet készítettem.

Kell hozzá:

  • 1 kg szeletelt, csont nélküli karaj
  • 5 dkg vaj
  • tarkabors
  • petrezselyemzöld
  • dió (bél)
  • 4 ek méz
  • 20 dkg camembert sajt
  • 1 dl száraz fehérbor

 

Az elkészítés nagyon egyszerű. A felkockázott vajat tegyük egy jénai tálba, majd szórjuk meg sóval és tarkaborssal. Ezután terítsük szét a karajszeleteket (nem kell kiklopfolni), majd sózzuk, borsozzuk és szórjuk meg petrezselyemmel is. Ha ezzel megvagyunk, 3-4 marék dióbelet törjünk össze kisebb darabokra, majd terítsük el a karajszeleteken. Most jöhet a méz. 

Kockázzuk fel a sajtot és egyenletesen osszuk el a húsokon. Végül locsoljuk meg egy kis borral és tegyük az előmelegített sütőbe (180 C) 40 percre. Nem kell letakarnunk fóliával, mert a borban gyönyörűen meg fog puhulni.

Köretnek házi steakburgonyát készítettem.

4 szemet megmostam alaposan (de nem pucoltam meg), majd felszeleteltem. A közepét bevagdostam és megszórtam egy kis sültkrumplifűszerrel. Letakartam fóliával és 20 percig sütöttem egy kivajazott tepsiben. Végül levettem a fóliát és 10 perc alatt légkeveréssel aranybarnára pirítottam.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!
Címkék: Husi

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztropocak.blog.hu/api/trackback/id/tr806998669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása