Cigánypecsenye

2014. augusztus 21. 21:29 - gasztropocak

unnamed.jpg

Ma egy egyszerű ebédet készítettem.

Kikloffoltam néhány szelet csont nélküli karajt, mert én ebből szeretem készíteni a cigánypecsenyét. :)

A húsokat bekentem egy kis vegetával majd megforgattam őket borsos, paprikás lisztben.

Közben kisütöttem néhány szelet füstölt szalonnát, majd félretettem. Ezt a serpenyőt felöntöttem olajjal és kisütöttem a húsokat.

Eközben kinyomtam néhány gerezd fokhagymát, amit összekevertem egy kis kanál olajjal amiz a serpenyőből kölcsönöztem. Tálalás előtt ezzel kentem meg a húsokat. 

Ja, és sült krumplit gyártottam hozzá. :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztropocak.blog.hu/api/trackback/id/tr816624491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása