Paradicsomos tagliatelle

2014. augusztus 26. 19:44 - gasztropocak

unnamed_3.jpg

Ma olaszos hangulatban voltam és egy paradicsomos tésztát rittyentettem.

Egy wokban pirítottam apróra vágott sonkaszalámit (garnéla rákkal az igazi, de azt a feleségem nem szereti így a sonkás verzió van gyakrabban) egy kis fokhagymával, póréhagymával és petrezselyemmel. Adtam még hozzá vékonyra szeletelt gombát. Sózom, borsózom és adok hozzá majorannát, oregánót és bazsalikomot.

Kicsit összefőzöm ezt az egyveleget majd felöntöm paradicsomkonzervvel (hámozott darabolt paradicsommal és nem sűrítménnyel). Ezt egy kicsit tovább főzöm.

Pár perc után hozzáadom a főzőtejszínt és állandó kevergetés mellett 2-3 perc alatt készre főzöm!

Közben egy lábosban megfőzöm a tagliatelle tésztát. (persze más is lehet, de nekem valahogy így az igazi)

Ha megfőtt, leszűröm és összekeverem a wok tartalmával.

Ezzel kész is vagyunk!

Egy kis parmezánnal tálalva fenséges!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztropocak.blog.hu/api/trackback/id/tr246639079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása